Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dzień 3 "ZABAWY W LICZENIE"

Dzień dobry Kochane Pszczółki!
Dziś proponuję Wam na początek wspólną zabawę z rozicami. Mama lub tata rzucają do was piłkę i wymawiają sylabę np. ma. A wy odrzucacie piłkę, wymawiacie tą samą sylabę i mówicie imię dziecka z waszej grupy, które zaczyna się na tą sylabę, np. Ma-te- usz.
 
A teraz czas na zajęcia matematyczne: "Skąd jesteśmy i ile mamy lat.
Potrzebna jest karta pracy, cz.2, nr 56- 4-latki. Obejrzyjcie obrazki i powiedzcie, co na nich widzicie, powiedzcie w co ubrane są dzieci z różnych krajów, policzcie palce, które pokazują dzieci, powiedzcie, ile lat mają: Ada, Paloma, Diego i Kazuo.
A teraz opowiedzcie na pytania:
- Jakie są dzieci na całym świecie?
- Co to znaczy, że dzieci na całym świecie są takie same?
- Co najbardziej lubią robić dzieci?
 
A teraz zabawa dydaktyczna "Kartka z albumu"- potrzebny jest karton A2, klej, obrazki przedstawiające chłopca i dziewczynkę z Polski, Japonii, Francji i Hiszpanii ubranych w tradycyjne stroje
 
 
Obejrzyjcie obrazki i powiedzcie, z jakiego kraju mogą pochodzić dzieci z obrazków. Powiedzcie, jak wyglądają ich stroje
Spróbujcie narysować lub wyciąć obrazki i przykleić sylwetki dzieci na kartonie mówiąc:
- zdjęcie dzieci z Japonii umieściłam na górze,
- zdjęcia dzieci z Francji i Hiszpanii były na dole
Na koniec przyczepcie karton z napisem "Dzień Dziecka" w widocznym miejscu w pokoju.
 
A na koniec zapytajcie rodziców, czy macie w domu grę planszową "Chińczyk"- jeśli tak, poproście rodziców lub rodzeństwo, by zapoznali was z zasadami tej gry. Wspólnie zagrajcie, a przekonacie się, że jest to bardzo fajna zabawa.
 
A na podsumowanie przypomnijcie sobie słowa i melodię piosenki Majki Jeżowskiej "Wszystkie dzieci nasze są". Myślę, że doskonale ją pamiętacie, bo często ją śpiewaliśmy w przedszkolu.
Życzę Wam miłego dnia!!!! Do jutra! Ściskam Was mocno!!!!
 
Drodzy Rodzice!

Prosimy o zapoznanie się z "Wytycznymi przeciwepidemicznymi Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 4 maja 2020 r. dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3." - WYTYCZNE GIS