Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"Zadania o ptakach"

Dzień dobry, Kocurki

Zadania na dziś:

1.Zabawa twórcza: ,,Ptaki z figur’’ – ułóż ptaka z figur geometrycznych (figury z koperty).

2.Rozwiąż zadania tekstowe: użyj liczmanów, zapisz działanie za pomocą cyfr i znaków.
- Na drzewie siedziało 7 wróbli. Potem przyleciały jeszcze 3 wróble. Ile wróbli siedzi teraz na drzewie?
- Na drzewie usiadły 4 ptaki, przyleciały jeszcze 3. Ile ptaków siedzi na drzewie?
- Na drzewie siedziało 8 ptaków, odleciało 5. Ile ptaków pozostało na drzewie?
- Na drzewie było 8 gołębi. Przejeżdżający samochód wystraszył je i wszystkie odleciały. Ile gołębi pozostało na drzewie?

3.Dla chętnych dzieci, ćwiczenia w dodawaniu: https://szaloneliczby.pl/dodawanie-w-zakresie-10/ 

4.Ćwiczenia gimnastyczne:
- ,,wirujący bączek’’ – dzieci ślizgają się w kółko na brzuchu, a następnie na plecach,
- ,,chowamy się’’ – w siadzie, przyciągają kolana do głowy, rozprostowują się do pozycji leżącej,
- ,,gorąca podłoga’’ – biegają z wysokim unoszeniem kolan,
- ,,na szczudłach’’ – chodzą na sztywnych nogach,
- ,,ugniatamy podłogę’’ – w leżeniu na plecach, wciskają wszystkie części ciała w podłogę,
- ,,przez tunel’’ – ustawiają krzesła jedno za drugim, przemieszczają się pod nimi na czworakach,
- ,,pogoń na kolanach’’ – (bawią się z rodzeństwem lub osobą dorosłą), dziecko  ucieka na kolanach, druga osoba go goni, potem zamiana,
- ,,przesuwamy partnera’’ – dziecko leży na plecach, druga osoba chwyta za nadgarstki i stara się go przesunąć, (potem chwytamy za kostki nóg i przesuwamy),
- ,,prowadzimy niewidomego’’ – dziecko zamyka oczy (zawiązujemy chustką), druga osoba go prowadzi w różnych kierunkach, zamiana ról,
- ,,przekładamy naleśnik’’ – dziecko leży na brzuchu, przylega do podłoża, druga osoba próbuje przewrócić je na drugą stronę,
- ,,wstajemy razem’’ – dziecko z drugą osobą siedzą tyłem do siebie, złączone plecami, próbują razem wstać, nie odrywając się od siebie,
- ,,ilustrujemy muzykę ruchem’’ – dzieci improwizują ruchowo przy muzyce.

5.Zabawy z literami: https://pisupisu.pl/przedszkole/slowo-na-literke 

6.Uzupełnij karty pracy, cz.3, s. 63-64 – obejrzyj rysunek czajki, nazwij jej części ciała, pokoloruj według wzoru.
Litery i liczby, cz.2, s. 56-57 – zapisywanie obliczeń do sytuacji przedstawionych na obrazkach, wykonywanie do nich ilustracji.

Pozdrawiamy!